0

LINUM مجموعه ای از طرح های مد آهسته (Slow Fashion) است که پارچه‌های الیاف طبیعی (به طور خاص لینن) و با کیفیت برتر را با هم ترکیب می کند.
هر مجموعه غیرساختاری و معاصر است و عناصر لوکسی برای استفاده‌های روزمره با رویکرد مینیمال ایجاد می‌کند.

شعار لینیوم سادگی، زیبایی و رنگ است. این برند سعی دارد با رویکردی طبیعت‌گرا و ساده لباس‌هایی را به مجموعه‌ی کمد شما اضافه کند که برای هر موقعیتی مناسب باشد تا شما را از انبوه لباس‌های گوناگون و کم یا بی‌استفاده در کمد لباس‌تان رها کند. هارمونی رنگ‌های لینیوم باعث می‌شود این لباس‌ها به خوبی با هم قابل استفاده باشند.

همان‌طور که در طبیعت هیچ رنگی بی‌جا نیست، رنگ‌های لباس‌های لینیوم نیز به سادگی کنار هم می‌نشینند. به یک دشت بزرگ فکر کنید که انبوهی از سبز، خاکی، آبی آسمان و ابرهای سفید را زیر درخشش طلایی خورشید می‌بینید، گل‌های زرد، قرمز، آبی و بنفش هر طرف خودنمایی می‌کنند و اصالت رنگ‌ها در این تابلوی بی‌نظیر نه تنها خدشه‌ای وارد نمی‌کند بلکه به زیبایی آن می‌افزاید.

لینیوم سعی دارد هارمونی رنگ‌های طبیعت را به شما هدیه کند و از این منحنی‌های طیفی استفاده کند تا به شهر و به رنگ‌های مردمان این شهر روح تازه‌ای مطابق با آن‌چه ذات انسانی به آن نیاز دارد هدیه کند. آدم‌هایی را تصور کنید که در شهر با رنگ‌های خنثی و هارمونیک و تکه‌ای از رنگ‌های شاداب راه می‌روند، در لباس‌ها احساس راحتی می‌کنند و تمامی محدودیت‌های رنگی و سبکی لباس پوشیدن را با هوشمندی کنار گذاشته‌اند. لباس‌ها سَبُک و مهربانند و مجموعه‌ای منسجم چون دشتی در دامان طبیعت را در شهر می‌سازند. این‌جایی‌ست که لینیوم به آن می‌رود.

لباس‌های ما از پارچه‌های الیاف طبیعی و بالاخص لینن تهیه شده‌اند. لینن‌ها کیفیت‌ها، ضخامت‌ها و انواع متفاوتی دارند. برخی از پارچه‌ها به صورت محدود در دسترس ما هستند و بنابراین بعضی آیتم‌های ما به صورت محدود تولید شده و به عنوان لیمیتد ادیشن (تعداد محدود) اراثه می‌شوند. همه‌ی لباس‌ها با دقت و وسواس طراحی، تولید و بسته‌بندی و ارسال می‌شود.

کاتالوگ‌ها بر اساس رنگ و هماهنگی دسته‌بندی می‌شوند تا شما بتوانید راحت‌تر طیف رنگی و استایل مورد نظر خود را پیدا کنید.

امیدواریم که از همراهی این مجموعه لذت ببرید.

هر زمان خواستید با ما تماس بگیرید:
+ 98-922-7302300

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X